+31 (0)187-681288

 

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in vijf verschillende onderwerpen: Bestellen, Betalen, Bezorgen & afhalen, Levering en Retour. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 0187-681288 of vul het contactformulier zo volledig mogelijk in.

 

Bestellen 

Ik wil voor de eerste keer bestellen, hoe doe ik dat?
Vanuit jouw winkelmandje kun je een bestelling plaatsen. Je hoeft geen account te hebben om een bestelling te plaatsen. Als je vaker bij ons bestelt, is het wel aan te raden om een account aan te maken. Jouw gegevens zijn dan bij ons bekend, waardoor je deze niet bij elke bestelling hoeft op te geven.

Hoe maak ik een account aan?

Bij het plaatsen van een order wordt je gevraagd om jouw gegevens in te voeren. Er wordt een optie geboden om deze gegevens op te slaan, door een account aan te maken.

Waarom zou ik een account aanmaken?

Als je een account aanmaakt hoef je niet bij elke bestelling opnieuw jouw gegevens in te vullen.

Ik kan geen producten in mijn winkelmand leggen, hoe kan dat?

Waarschijnlijk hebben we een storing. Neem alsjeblieft contact op met de Customer Service afdeling, zodat we de storing zo snel mogelijk kunnen verhelpen.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

Nee, artikelen die in jouw winkelmandje zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, hoe kan dat?

In Mijn account is het mogelijk je mailadres aan te passen. Hiervoor log je in met je inloggegevens en ga je naar Mijn profiel. Daar is een optie om zowel je account als andere gegevens te wijzigen.

Hoe kan ik mijn naam-/adreswijzigingen doorgeven?

Door in te loggen met je account, is het mogelijk om je gegevens in Mijn profiel te wijzigen.

Ik wil graag de status van mij bestelling zien, waar kan dat?

Als je er voor hebt gekozen om de bestelling thuis te laten bezorgen, kun je via een track & trace code bij PostNL de status van jouw order volgen. Ook kun je in Mijn orders je geplaatste bestellingen en bijbehorende gegevens terugzien.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Aan het eind van de bestelling laten wij je via een orderbevestigingsmail weten of de order goed is ontvangen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Rechts in het menu is een optie inloggen. Wanneer je hier op klikt, wordt er een scherm geopend. Op dit scherm staat ook een link: Wachtwoord vergeten?

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt op één manier afrekenen, namelijk via iDeal.

Ik heb mijn artikel geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je ontvangt van ons een bericht zodra wij de artikelen hebben ontvangen. In dit bericht wordt ook aangegeven wanneer het geld teruggestort wordt op jouw rekening.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

Natuurlijk krijg jij jouw geld terug. Wij doen ons best om de betaling zo snel mogelijk terug te betalen. Mocht je het geld niet binnen 14 dagen op terug op jouw rekening hebben staan, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 0187-681288. Wij zullen er voor zorgen dat het geld dan alsnog zo snel mogelijk op jouw rekening wordt gestort.

Bezorgen en afhalen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Jouw bestelling wordt via PostNL of DHL bezorgd. 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

De status van jouw bestelling kun je volgen via de track & trace code die je van PostNL/DHL hebt ontvangen.

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?

Via de track & trace code die je van PostNL/DHL hebt ontvangen, kun je bekijken wanneer PostNL/DHL jouw bestelling opnieuw zal aanbieden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kunt tijdens jouw bestelling aangeven op welk adres je de bestelling wilt ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 4,95 per bestelling tot € 49,99

Vanaf € 50,00 gratis

Wat is een ‘track & trace code’?

Met een track & trace code kun je de status van jouw bestelling bekijken.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op de track & trace code?

De Customer Service afdeling kan je helpen met het traceren van jouw pakket. Neem contact op via email: klantenservice@hameetemanwonen.nl.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Dorpsweg 1

3253 AG  Ouddorp

Levering

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

Op de pakbon staat welke artikelen er naar je zijn opgestuurd. Als er artikelen op de pakbon staan die niet in het pakket zitten, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 0187-681288.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik nu doen?

Neem contact op met Customer Service via telefoonnummer 0187-681288

Ik heb een klacht over de levering, waar kan ik dit melden?
Een klacht kun je melden bij Customer Service via telefoonnummer 0187-681288. Wil je liever mailen? Maak dan gebruik van ons contactformulier.

Ik heb een beschadigd/ kapot artikel ontvangen, wat moet ik nu?

Als er iets mis is het met artikel, kunt u contact op nemen met de Customer Service via telefoonnummer 0187-681288. Wil je liever mailen? Maak dan gebruik van ons contactformulier.

Retour

Kan ik een artikel retourneren?
Ja, een artikel kun je binnen 14 dagen retour sturen.

Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?

Een artikel kan worden terug gebracht naar de winkel of teruggestuurd worden via PostNL. Indien het artikel wordt teruggestuurd via PostNL, behoort het artikel te worden verpakt in de originele verpakking. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij het artikel controleren op schade. Binnen 7 werkdagen zullen wij het bedrag terug storen op jouw rekening.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

Ja, wij zullen jouw geld automatisch terug storten zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Ja, de kosten verbonden aan het retourneren van online bestelde artikelen zijn voor u.

Kan ik ook een weborder terug brengen in de winkel?

Ja, het is mogelijk om een weborder terug te brengen in de winkel.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik in de winkel retourneer?

Je krijgt geen geld terug in de winkel. Het geld wordt overgemaakt op jouw rekening.

 

 

Inspiratie

Laat u inspireren in onze winkel


Maak nu een afspraak >

Contact ons >

COREtec

is DE nieuwste revolutie in de harde vloerbedekking!

Lees verder >

Contact ons >